Letenné a cigit? Tippek a leszokás első napjaihoz

Hasznos tippek a dohányzásról való leszokáshoz, Tippek a dohányzásról való leszokáshoz

Legfrissebb anyagaink:

Leszokás a dohányzásról: íme tíz hasznos tipp Leszokás a dohányzásról: íme tíz hasznos tipp Kép nagyítása Se szeri, se száma a dohányzás elleni kampányoknak, mégsem csökken kellő ütemben a dohányosok száma.

Bár a leszokás a dohányzásról valóban nem egyszerű, korántsem lehetetlen, aki betartja a legfontosabb szabályokat és valóban akarja, szinte biztosan le tudja tenni a cigarettát.

  1. Tippek a dohányzásról való leszokáshoz - ERDON
  2. 5 tipp, hogyan szokhat le a dohányzásról - Útikalauz anatómiába
  3. Segítsen nem tudom abbahagyni a dohányzást
  4. Akarsz leszokni a dohányzásról?
  5. Leszokni a dohányzásról és újra felújított hajjal
  6. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz | firstkryon.hu

Minden ellenkező híreszteléssel ellentétben a leszokás a dohányzásról elsősorban elhatározás kérdése. Ebben az esetben is igaz, hogy minden a fejben dől el, ám a rossz szokásoktól sajnos mindig nehéz megszabadulni.

Legfrissebb anyagaink:

Lássunk most pár apró trükköt, ami segítheti a leszokást a dohányzásról. Töltsünk sok időt olyan helyeken, ahol tilos a dohányzás — mozi, játszótér, füstmentes szórakozóhelyek — kerüljük viszont más dohányosok füstjét. A dohányzás utáni vágy valójában csak pár percig tart: amennyiben sikerül elterelni róla a figyelmünket, egy idő után észrevétlenül elmúlik.

leszokni a dohányzó termékeket

Már az első dohányzásmentes hét elteltével észrevehetően csökken a késztetés a rágyújtásra. Ruháink és leheletünk kellemesebb illatot árasztanak, ami örnyezetünk elismerését is kiváltja.

Leszokás a dohányzásról: íme tíz hasznos tipp

A dohányzásról való leszokás sajnos nem mindig tartós, de a visszaesés ne riasszon el minket. Tartsuk magunkat a célunkhoz, és próbálkozzunk újra.

Hasznos tippek a dohányzásról való leszokáshoz Ha 38 éves korig leszokik a dohányzásról

Egészen addig, amíg nem lesz végleges a siker. Gyakori kifogás, hogy a dohányzás abbahagyásával együtt jár az elhízás. Az igazság az, hogy ez nem minden esetben történik meg, ráadásul a tapasztalatok szerint a súlygyarapodás sem jelentős: általában az első időszakban átlagosan kilóval leszünk nehezebbek.

Hasznos tippek a dohányzásról való leszokáshoz

A nikotin hiánya miatt felerősödhet az édességek iránti vágy, ilyenkor nagyon fontos, hogy csökkentett cukortartalmú, vagy teljesen cukormentes finomságokat válasszunk. Kerüljük a kávét és az alkoholos italokat, ezek fogyasztása közben ugyanis könnyebben kedvet kaphatunk a dohányzáshoz.

Hasznos tippek a dohányzásról való leszokáshoz

Ha úgy érezzük, hogy mindenképpen rá kell gyújtanunk, igyunk egy nagy pohár vizet. Szintén hozzájárul a dohányzásról való leszokáshoz a nyers zöldség, gyümölcsök fogyasztása, valamint hogyan lehet leszokni a dohányzásról, ha rendszeres testmozgás.

Utóbbinak köszönhetően ráadásul többé nem lesz fullasztó a lépcsőzés vagy a futás sem.

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat. Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti. Ilyen például, ha a dohányos eleve kételkedik a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben. Pedig a dohánymentes élet előnyei már az első napokban jelentkeznek.

Statisztikai adatok szerint, a leszokás a dohányzásról az estek 90 százalékában egyedül is működik. Amennyiben önállóan mégsem járnánk sikerrel, kérjünk segítséget háziorvosunktól.

Ha a dohányzás megvonása komolyabb tünetekkel jár — ilyen lehet az ingerültség, az álmatlanság, a hirtelen hangulatváltozások — használhatunk nikotin tartalmú tapaszt, elektromos cigarettát vagy nikotinos rágógumit. Napjainkban már igen széles termékskálából válogathatunk. A leszokás a dohányzásról nem csak az egészségünket óvja.

dohányzó kód satkában

A hónap végén ellenőrizzük a kasszát, látni fogjuk, mennyivel több pénzünk maradt. Ilyenkor a megtakarításból nyugodtan Hasznos tippek a dohányzásról való leszokáshoz magunkat egy apróbb ajándékkal.

Ne halogassuk tehát tovább, amikor végre megérett bennünk az elhatározás, azonnal tegyük meg a szükséges lépéseket. Ha betartjuk a szabályokat, gyorsabb és egyszerűbb lesz a leszokás a dohányzásról, mint gondolnánk!