Ezért vagyunk rosszul, miután letettük a cigit

Abbahagytam a dohányzást, és rosszul aludtam

Tartalom

    Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

    dohányzásellenes állapot hogyan lehet leszokni a dohányzásról, ha vágyakozik

    A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

    ahol szentpéterváron a dohányzás kódolva van

    Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van.

    Újévi fogadalomként letetted a cigarettát? Most csak arra kell koncentrálnod, hogy ne keveredj bele újra a dohányzás bűvkörébe — ebben mi is tudunk segíteni. Összegyűjtöttük neked azokat a fantasztikus érveket, melyek tutira elveszik a kedved a további füstölgéstől! Javul a vérkeringésed Már egy cigaretta kihagyása után gyorsul a vérkeringésünk, ha pedig végleg leteszed a cigarettát, a végtagjaid gyorsabban melegednek át, mint dohányzáskor — ez nem utolsó szempont ebben a nagy hidegben.

    Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened! Arról talán kevesebb szó esik, de legalább ilyen fontos, hogy a dohányzás és az alvászavarok kialakulása között is szoros összefüggés mutatkozik, kialvatlansággal, fáradtsággal, a teljesítőképesség csökkenésével vagy éppen hangulatzavarral és depresszióval fokozva a fizikumra gyakorolt negatív hatásokat.

    amikor úgy gondolja, hogy abbahagyta a dohányzást

    Álmatlanság, felületes alvás, felébredések Ahogy azokat egy korábbi cikkében a Huffington Post is összegyűjtöttea dohányzás több szempont szerint is károsan befolyásolja az alvás minőségét, amellett például, hogy zavart okoz a belső biológiai órában, hozzájárul az alvási apnoé - ide kattintva olvashatsz róla bővebben - és a horkolás kialakulásához, a nikotin élénkítő hatása miatt pedig nehezítheti az elalvást, felületesebbé teszi azt, álmatlanságot okoz, és gyakoribb éjszakai ébredéseket eredményez.

    Ha alvás előtt gyújtasz rá, még rosszabb Az elalvással egy Abbahagytam a dohányzást, a Floridai Egyetem által végzett kutatás szerint, melyre az eredeti cikk is hivatkozik, főként azoknak és rosszul aludtam dohányosoknak adódtak nehézségeik - legalábbis nekik gyakrabban - akik elalvás előtt kevesebb, mint két órával szívták el az utolsó cigarettájukat.